Thursday, July 26, 2012

Nak Beli ke Tak ? =/

Assalamualaikum...

Gucci Classic in Brown
Handbag idaman. Nak sangat-sangat !

Duit dah ada tapi nanti nak dekat raya nak jalan-jalan shopping dengan kawan-kawan. Dah tentu-tentu shopping sakan. Duit lagi. Nak buka puasa kat luar lagi. Duit jugak. Adess.
Korang rasa patut ke tak Hana beli? #Delima sungguh aih. =.='

19 comments:

  1. beli mana2 yg utama dulu, klau ada lebih2 tu x salah belikan. Tq follow KA n dah follow u balik ye dear 398

    ReplyDelete
  2. Akak KA > Huhu. Tu la. Asyik fikir nak dulukan yg penting. Last2 tak beli. Hoho. Thanz kak =)

    ReplyDelete
  3. pk elok2..takut nanti nyesal plak...he3..^__^

    ReplyDelete
  4. Zatie > dah pk sejak dari selasa. amacam? haha

    ReplyDelete
  5. yN creation > emm. tak penah pk pulak kulit ke tak. eheh. pilih sebab design & brand die. hihi =.='

    ReplyDelete
  6. Beli yang betul2 penting dulu dik...

    ReplyDelete
  7. Akak Si Matatajam > Baik kak. Masih dalam pertimbangan. hoho =)

    ReplyDelete
  8. hehe klu awk rasa amat sangt perlu , beli lah :) nnt klu tak teringat2 pulak .

    ReplyDelete
  9. eyjalukman > huhu. beg dah byk sgt. mmg kalau fikir tak perlu. cuma kinginan. adess. nafsu sungguh =/

    ReplyDelete
  10. Aisyah Athirah > InsyaAllah. thanz yunk =)

    ReplyDelete
  11. hehe..tahan2 dulu..nti da lepas beg ni..yg lain plak xckup...jadi lebh baik beli time duet blebih5an.... brulah leh blnje sakan..^o^ huuu

    ReplyDelete
  12. Cik Yaya > huhu. Alhamdulillah. dpt tahan. tak beli lagi pun. huhu. napsu je semua ni. adess

    ReplyDelete

Terima Kasih atas Komen Anda ^_^ v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...